Wie zijn wij
Veel kantoren groeien snel. Nieuwe klanten krijgen prioriteit over bestaande klanten. Een fenomeen wat wij veel zien gebeuren. Bij ons niet! Ons kantoor bestaat uit twee personen. Groter zal het ook niet worden. Vol is vol en daardoor houden wij net zoveel aandacht voor de eerste klanten als de nieuwste klanten.
Nog een voordeel hieraan? Je weet altijd wie het werk voor je uitvoert en wie je te spreken krijgt. De één kan de ander vervangen. Beiden zijn altijd op de hoogte van alles wat er bij de klant speelt. Nooit meer nóg een keer je verhaal doen aan wéér een nieuwe medewerker.
We zijn vlot en laagdrempelig. Hierdoor hoef je nooit meer te twijfelen of je wel of niet de vraag zal stellen. Zonder moeite even een appje sturen. Bellen of mailen kan natuurlijk ook. Lang wachten op reactie? Nee, zeker niet! Duidelijke communicatie wordt vaak gemist wanneer mensen te maken hebben met een boekhoudkantoor. Wij zorgen dat je weet waar je aan toe bent. Je weet altijd wanneer je een antwoord op je vraag of het werk kan verwachten.
Het kantoor beschikt over alle kennis die nodig is om onze klanten te kunnen bedienen. De ervaring die we hebben opgedaan voordat we ons kantoor hebben opgericht, kunnen we bundelen. Hierdoor bezitten we het totaalpakket zodat we onze klanten maximaal tot dienst kunnen zijn.
-
Freek
Samen met mijn partner zijn we de onderneming gestart om (startende) ondernemers laagdrempelig te helpen met alles omtrent de administratie. Van het inboeken van een inkoopfactuur tot de aangifte omzetbelasting en van advies over een auto van de zaak tot automatisering en optimalisering van het administratieproces. Met ons kan je volledig online samenwerken en heb je altijd direct contact met dezelfde persoon.
Door mijn ervaring vanuit een eerdere eigen onderneming en bij het middelgroot accountantskantoor WvdB weet ik hoe ondernemers denken en waar de focus ligt. Mijn partner heeft daarnaast veel ervaring opgedaan bij een van de grootste kantoren van Nederland en weet alles over BTW en automatiseren/optimaliseren van de financiële processen. Door onze krachten te bundelen leveren wij een totaal oplossing voor ondernemers. Ik kijk er naar uit om kennis te maken en een geweldige samenwerking aan te gaan.
-
Daphne
In de 5 jaar dat ik bij PwC heb gewerkt heb ik verschillende afdelingen kunnen zien, maar uiteindelijk het langst gezeten bij de afdeling BTW. Iedere ondernemer heeft wel te maken met de BTW regels. Dit kunnen de algemene regels zijn, de specifieke uitzonderingen, maar ook de kleineondernemersregeling is een aspect waar we vaak vragen over krijgen.
Freek vult mij aan met zijn kennis die hij heeft opgedaan tijdens zijn tijd bij WvdB.
Wij vinden de relatie met de ondernemer belangrijk. Daar maken wij het verschil. Aangezien we alles online doen, zijn we flexibel, kunnen we snel schakelen en zijn we goed bereikbaar. Onze kracht is om de kwaliteit en kennis van een groot kantoor aan te bieden aan (startende) ondernemers en particulieren. Dit doen we met een persoonlijke touch en veel inlevingsvermogen.